Zadanie

Zatem wyobraźcie sobie, że....zawędrowaliście do zapomnianej komórki. Pełnej różnych staroci powyrzucanych lub poodkładanych na później. Nieprzydatnych pokoleniom domowników. 
Są tu dawne zabawki, stare czasopisma, zarwany fotel, lampa z frędzlami i taka z kryształkami, rozsiadła komoda z oberwanymi drzwiczkami i szufladą.
Ta szuflada jakby na Was czekała. Pobłyskuje zaśniedziałymi uchwytami i zachęca do zbadania wnętrza. Ciekawe, pełnego czy pustego.
Ale trudno się ją otwiera. Szarpiecie z całej siły i szuflada wypada na podłogę rozsypując swoją zawartość. Nożyczki, luźne kawałki kartek, wycięte z gazet fragmenty. Może ktoś bawił się w szantażystę i naklejał anonimowe wiadomości a może...

Waszm ZADANIEM  jest zdobycie informacji  do czego  mogła być wykorzystywana  zawartość szuflady, naśladowanie działalności właściciela szuflady oraz prezentacja  efektów tych działań.

Macie na tę działalność detektywistyczno-poznawczo- produkcyjną jeden semestr. 

Zakładka PROCES  poprowadzi Was przez kolejne etapy zabawy i przedstawi  proponowane materiały dydaktyczne. Mile widziane udokumentowane źródła spoza listy. 

Zakładka KALKULACJA ZYSKÓW...zawiera wykaz punktów możliwych do znalezienia w szufladzie.


życzę dobrej zabawy



życzę dobrej zabawy 
                       DO DZIEŁA !   
 życzę dobrej       zabawy                 życzę
dobrej zabawy    START      życzę dobrej zabawy   
życzę dobrej zabawy  

życzę ciekawej zabawy 


Do startu!
gotowi !
HOoP!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz