Są tu dawne zabawki, stare czasopisma, zarwany fotel, lampa z frędzlami i taka z kryształkami, rozsiadła komoda z oberwanymi drzwiczkami i szufladą.
Ta szuflada jakby na Was czekała. Pobłyskuje zaśniedziałymi uchwytami i zachęca do zbadania wnętrza. Ciekawe, pełnego czy pustego.
Ale trudno się ją otwiera. Szarpiecie z całej siły i szuflada wypada na podłogę rozsypując swoją zawartość. Nożyczki, luźne kawałki kartek, wycięte z gazet fragmenty. Może ktoś bawił się w szantażystę i naklejał anonimowe wiadomości a może...
Waszm ZADANIEM jest zdobycie informacji do czego mogła być wykorzystywana zawartość szuflady, naśladowanie działalności właściciela szuflady oraz prezentacja efektów tych działań.
Macie na tę działalność detektywistyczno-poznawczo- produkcyjną jeden semestr.
Zakładka PROCES poprowadzi Was przez kolejne etapy zabawy i przedstawi proponowane materiały dydaktyczne. Mile widziane udokumentowane źródła spoza listy.
Zakładka KALKULACJA ZYSKÓW...zawiera wykaz punktów możliwych do znalezienia w szufladzie.
życzę dobrej zabawy
życzę dobrej zabawy
DO DZIEŁA !
życzę dobrej zabawy życzę
dobrej zabawy START życzę dobrej zabawy
życzę dobrej zabawy
życzę ciekawej zabawy
Do startu!
gotowi !
HOoP!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz